Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cool Grey Outer Glow Pointer

Onsdagsuppdatering, v. 10 ~ Regnbågar och större garderober!

Heej!!

Woho, äntligen fredag! Så skönt, nu kan man ta det lungt cx
Jag vill först och främst ursäkta för den dåliga uppdateringen här på bloggen, ska bättra mig. :)

Men iallafall, i onsdags kom det ju REGNBÅGAR till Star Stable!!
Woho, coolt!



 



Tog lite bilder med Iceprincess aka Isa. Hon fick bära den fina regnbågsoutfiten jag gjorde. ♥

Jättekul tycker jag, hade inte gissat på att det skulle komma regnbågar. cx

Man får iallafall först gå till en regnbåge, och gå till Chaun (en pyssling som står under regnbågen) och prata med honom. Varje heltimme och halvtimme (t.ex. 17.00 och 17.30) är det en regnbåge som dyker upp. Regnbågarna är aktiva i 20 min, tills dom sedan dyker upp på en annan plats 10 min senare. Man får leta efter regnbågsguld genom att spela att minispel (ska nog lägga upp en video på min YouTube-kanal snart) och man kan fånga högst 10 regnbågsguld i varje minispel (som man får spela när man går till en glittrande hög). Det finns 10 högar vid varje regnbåge. När man sedan har samlat ihop 7 regnbågsguld så kan man byta ut hos Chaun. Han får 7 regnbågsguld, och du får antingen 1. kläder, 2. utrustning, 3. mat, 4. , 5. frukt  av honom.

Jag har än så länge bara fått en mask och en manrosett, resten mat. 8)


Oj juste, garderoberna har blivit större! Förut var det 8 sidor på kläder och utrustning, men nu är det 10! Och vid husdjuren är det nu 7 istället för 6. Det var ju också bra, fast jag har inte ens en full garderob.. :P

Ferdinands och Eddies hästmarknad är också tillbaka. Det har kommit ny utrustning till gallerian och ett nytt avsnitt av Star Stable Show är ute på YouTube. :)

Jag tyckte att det var en rolig uppdatering!
Jag ger den ... hmm .. svårt. Men det blir nog 8,5/10
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: