Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info. Cool Grey Outer Glow Pointer

Engelska Fullblod och The Star Stable Show

Hello! .. it's me ..

Onsdagsuppdatering idag, och vet ni vad som kom? Jo ... *bombom* nya ENGELSKA FULLBLOD!
Woho! Jag har bestämt mig för att köpa fuxen, den liknar en häst i mitt stall. Tror jag kommer köpa den imorgon, så det kommer nog ett inlägg då! 8)

Men det har ju kommit 2 till färger också, en svart och flugskimmel! Jag tyckte om dom ocksåååå!
Har ni sett traven förresten.. ? O.M.G! Så fin, dom liksom rör sig så fint. ♥

Fuxen



Svarta
 
Flugskimmeln


En annan rolig grej är att THE STAR STABLE SHOW är tillbaka! :D Yeah, nu finns det något att titta på. cx
Vad tyckte ni om denna uppdatering? Jag ger den 8,5/10

(Modeveckan på SSO är kvar och det har kommit lite nya grejer till gallerian också)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: